Başlangıç > sehabe indir > Medusa Ft Sehabe – Siyah İndir (Mp3,Video ve Sözler)

Medusa Ft Sehabe – Siyah İndir (Mp3,Video ve Sözler)

Medusa muthiş bir featle Türkçe rap alemine geri dönüş yaptı.Çok konuşulacağa benziyor.Umarım hız kaybetmeden devam eder.Gerisi gelir diyelim.Şarkının şimdilik elimizde videosu ve sözleri var en yakın zamanda mp3 olarak ekleyeceğiz.(Mp3 linki eklendi)Takipte kalın.Size şarkıyla baş başa bırakalım.Yorumlarınızı bekliyoruz….

Ve Mp3 Linki Eklendi:Medusa düet Sehabe – Siyah-Supheli.net

Video:

 
Şarkı Sözleri – Siyah

Medusa 1. Bölüm:

Yalnız kaldığım zaman

Senden çok şey öğrendim

Durdu kalbim isteksiz

Benden gittiğin anda

Soldu güllerim camda

Sustu kalbim hep sessiz

Ben seni daha, tanımadım ama

Bu yanlış yolda

Bana senin gibi , lazım değil

Yalan dünyada

Nakarat x2

Aşk ruhumu eritiyor ölüyor

Başka yollara girip onu arıyor

Sehabe 1. Bölüm:

Bak bakalım aynalara

Yaptığın dırdırın farkı var mı kaynanadan

Sende tek gerçek Dünya’nın yalan olduğu

Sana bir şey daha öğreteyim; bende yalan oldun

Geçmişe delir küfret, yarına saydır

Tekrar tekrar söylemezdim yar anlasaydın

Beni suçlaman bir işe yaramaz artık

Tanıdığım bütün kadınlarda yalan hep aynı

Ya Rabbi baydı bunlar, yaramı kanat git

Kendini kandır, kadın ben salak değilim

Olmak istediğin olamam

Umarım yolun düşmez, orada pis dediğin odama

Sonumuz geldi bak, son umut yok artık

Sorunun çözümü sorulur, cevap yok

Bu da senin sorunun

Solunum tükendi, bu gülü bile ağlattı konumun

Sana kim lazımsa git de onu bul

Nakarat x2

Aşk ruhumu eritiyor ölüyor

Başka yollara girip onu arıyor

Medusa 2. Bölüm

İçimde kalmadı

Söyledim doğruyu

Sen öyle sandın işte

Baktın öyle doğrusu

Benim de canım var

Benim de canım yandı

Ben de bilmezdim

Ben de gitsin istemezdim mutluluk

Her şey sana özel

Her şey sana göre kötü

Sana göre aynı

Bana göre ölüsün ama

Dünya yalan evet tıpkı senin gibi

Karalarım ismini resmin

Dır dır gelir her doğrusu lafın ona

Ona göre herkes aynı ama

Ne denir ki zoru görüp kaçana

Yok değmez ki hiçbir lafa

Karalarım ismini resmin gibi

Kararır dünyan bendeki gibi

Anlarsın hatırlatınca biri

Nakarat x2

Aşk ruhumu eritiyor ölüyor

Başka yollara girip onu arıyor

Sehabe 2. Bölüm

İzleyemez bitişimi kombineniz

Karlar sarılır bana ısıtmaz kombi beni

Tanırım aynı dertten tükenen 10.000 herif

Güzelim bizim gibiye ölü değil, zombi denir

Sonra dinlenirim, şimdi senle uğraşacağım

Huyum pistir, ringte gel de vur aşağıya

Temizlendi 3 ay önce sana bulaşan

Beni her gören der: “sakinlik buna şart”

Bilirsin kırıcıyım, aşk değeri bana mı yok?

Dediklerin gücüme gitti, Herkül de sayılmam

Kaldıramam her şeyi ben. Beynim de aranıyor

Ben zaten siyahım, sen neyimi karalıyon

Darağacı getir bana, şarabı demli doldur

Kapattım çenemi, kalp umudu kendi kovdu

Odunluk var bende 40 derece ateşim ol

Küllerimi denize bırak. Unut beni, devrim olsun

Nakarat x2

Aşk ruhumu eritiyor ölüyor

Başka yollara girip onu arıyor

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

